fbpx Ingrid Espegren Dalsmo Hopp til hovedinnhold

Ingrid Espegren Dalsmo

Universitetslektor og stipendiatInstitutt for helse- og sykepleievitenskap, Universitet i Agder

Innlegg av Ingrid Espegren Dalsmo som universitetslektor og stipendiat:

Bildet viser to sykepleierstudenter på et sykehus. De øver på en simuleringsdukke
– Dukker kan ikke erstatte pasienter

– Sykepleiestudenter lærer på ulike måter gjennom simulering og praksis. Disse to læringsarenaene kan ikke uten videre erstatte hverandre, skriver innleggsforfatterne.

Innlegg av Ingrid Espegren Dalsmo som sykepleier og doktorgradsstipendiat:

Innlegg av Ingrid Espegren Dalsmo som sykepleier og førsteamanuensis:

Bildet viser to sykepleiere på sengepost som ser mot kamera
Utdanningsinstitusjoner må styrke endringskompetansen i helsefagene

For å kunne levere trygge og bærekraftige helsetjenester er helsepersonells evne til å forstå, håndtere og lede endringer en forutsetning. Praksisfeltet gir enestående muligheter for studenter og ansatte til å utvikle endringskompetanse i møte med virkelige situasjoner.

Annonse
Annonse