fbpx Koordinerende sykepleier | Sykepleien Hopp til hovedinnhold

Koordinerende sykepleier

Avdeling for kjønnsidentitetsutredning av voksne, Oslo universitetssykehus HF

Nasjonal behandlingstjeneste for kjønnsinkongruens (NBTK) er et landsdekkende behandlingstilbud til pasienter med diagnosen kjønnsinkongruens i barndom, ungdom og voksen alder (Z 76.80, ICD-10).

Avdeling for kjønnsidentitetsutredning av voksne (AKV) inngår i NBTK og er en poliklinisk virksomhet som har som oppgave å diagnostisere og utrede/vurdere behov for høyspesialisert kjønnsbekreftende behandling hos pasienter med alvorlig kjønnsdysfori. Målet for behandlingen er at pasientene opplever samsvar mellom identitet og kropp, færre begrensninger for livsutfoldelse, økt funksjon og livskvalitet. Avdelingen består av et team med 12 ansatte; psykologspesialister, psykologer, overleger, hjelpepleier, koordinerende sykepleier og sekretærer. Avdelingen er lokalisert på Rikshospitalet. 
 

Oslo universitetssykehus er en arbeidsplass med stort mangfold. Det mener vi er helt avgjørende for å løse de oppgavene som kreves av oss. Vi ønsker derfor at dette mangfoldet skal gjenspeiles blant søkerne til våre stillinger og oppfordrer alle til å søke uavhengig av hvem du er og hvilken bakgrunn du har. 

 

Arbeidsoppgaver

AKV sine pasienter har behov for langvarige og koordinerte helsetjenester. Koordinerende sykepleier skal kvalitetssikre at pasientene opplever trygghet og kontinuitet gjennom hele behandlingsforløpet som ofte strekker seg over mange år. Koordinerende sykepleier skal sikre brukermedvirkning og dialog mellom spesialisthelsetjenesten lokalt, primærhelsetjenesten, pasient og pårørende.

  • ha ansvar for koordinering av pasientforløp og ventelister
  • administrative oppgaver inkl ansvar for daglige drift av ekspedisjonen
  • være et bindeledd mellom de ulike fagmiljøene knyttet til den nasjonale behandlingstjenesten
  • direkte pasientrettet arbeid inkl telefontid 

     

Kvalifikasjoner

  • norsk autorisasjon som sykepleier
  • tidligere erfaring fra arbeid med administrasjon- og koordineringsarbeid er nødvendig for stillingen
  • erfaring fra arbeid med pasientgruppen er ønskelig men ikke et krav
  • har interesse for fagområdet kjønnsinkongruens
  • har erfaring med å bruke DIPS-Arena, GAT, IProc, Eyeshare mm.
  • har svært gode norskkunnskaper, skriftlig og muntlig
  • behersker engelsk skriftlig og muntlig
     

Personlige egenskaper

Vi søker en kollega som er pasientorientert, nøyaktig og ansvarsbevisst 

Hos oss er det viktig at du:

  • har evnen til å samarbeide på tvers av ulike fagmiljøer
  • er serviceinnstilt 
  • tåler tidspress og et høyt arbeidstempo
  • har god samarbeids- og kommunikasjonsevne
  • er fleksibel
  • har evne til å jobbe selvstendig men også trives med å jobbe tett med kolleger i tverrfaglig team
  • bidrar til et godt arbeidsmiljø
  • er en samvittighetsfull kollega med lagånd
     

Vi tilbyr

  • Fleksibilitet i forhold til arbeidstider og med mulighet for å jobbe noe hjemmefra
  • Som nyansatt i OUS blir du en del av et nyansattprogram
  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
  • En utfordrende og spennende stilling i et stimulerende og sosialt arbeidsmiljø preget av hyggelige kolleger, stor takhøyde og et sterkt faglig engasjement
  • Lønn etter gjeldende avtaler og overenskomster

 

Kontaktinformasjon

Kjersti Gulbrandsen
Avdelingsleder
+4723074160
+4747705896
kjgulbra@ous-hf.no

 

Sammen med pasienten utvikler vi morgendagens behandling
Oslo universitetssykehus med våre 25 000 medarbeidere skal være en lærende og skapende organisasjon med evne til å tenke nytt. Vi skal ha en ledende rolle i utvikling av forskning og innovasjon, samt utvikling av morgendagens helsetjeneste, medisinsk behandling og presisjonsmedisin. Hos oss finner du noen av landets ledende eksperter innen sine fagfelt, og her blir du en del av Norges største helsefaglige arbeidsplass. Et inkluderende arbeidsmiljø preget av åpenhet og respekt er svært viktig for oss. Uansett hva du jobber med vil du få muligheten til å utvikle deg og benytte din kompetanse på et sted hvor det virkelig teller.
 

Annonse
Annonse