Har du lyst til å jobbe med brukerstøtte?
Da en av våre dyktige medarbeidere snart skal ut i permisjon, er det ledig et vikariat fra juni og frem til 9.mai 2025.
Seksjon HR Brukerstøtte besvarer 1.linje support innenfor WebCruiter, ERP, Kompetanseportalen og Læringsportalen. I tillegg besvarer vi sentralbordet for Sykehuspartner. Jobben varierer mellom å løse saker i dialog med brukerne på telefon og håndtering av skriftlige henvendelser.
I stillingen som konsulent på brukerstøtte, jobber du tett mot brukerne på helseforetakene i Helse Sør-Øst. Det er derfor viktig at du liker å snakke med kundene, være behjelpelig, og forstår verdien av å sette kundene først.
Vi ser etter deg som jobber strukturert og effektivt, samtidig som du er opptatt av kvalitet på arbeidet ditt. Ikke minst ser vi etter deg som ønsker å utvikle deg innenfor kundeservice, og synes det er gøy og hjelpe andre med din kompetanse. Du er vant til å jobbe med alle mennesker, og vil bidra til et godt arbeidsmiljø.
Har du Bachelor eller annen tilsvarende arbeidserfaring? Søk da vel.
Vi holder til i Vektergården i Drammen.
Arbeidsoppgaver
- Besvare 1.linje henvendelser fra brukere pr telefon, epost, webskjema og chat
- Veilede og informere brukere på en profesjonell og serviceorientert måte
- Bidra med å lage kunnskapsartikler, prosessarbeid og rutiner
- Utføre oppgaver ihht retningslinjer og rutiner besluttet for HR Brukerstøtte
- Delta på seksjons- og tavlemøter og bidra til videreutvikling av seksjonen gjennom å bidra med forbedringsforslag av rutiner, prosesser og verktøy
- Holde seg faglig oppdatert
Kvalifikasjoner
- Bachelor, evt relevant arbeidserfaring
- God IKT kunnskap- og systemforståelse
- Interesse for automatisering og kunstig intelligens
Det er en fordel med erfaring fra:
- Helsesektoren
- Serviceyrker og kundebehandling
- Arbeid med chat og chatbot, eller annen prosess automatisering
- HR / Personal
- IKT
- ERP
Personlige egenskaper
- Utpreget serviceinnstilling
- Kan jobbe under høyt tempo
- Punklighet/nøyaktighet
- Gode skriftlige- og muntlige kommunikasjonsegenskaper
- Gode samarbeidsegenskaper
- Fokus på godt arbeidsmiljø
- Endringsvillig
- Godt humør og positiv innstilling
- Personlig egnethet for stillingen vil bli vurdert
Vi tilbyr
- Spennende oppgaver i et dynamisk miljø
- Godt arbeidsmiljø som preges av samarbeid og selvstendig ansvar
- Sentralt arbeidssted i umiddelbar nærhet av offentlig kommunikasjon
- Gode forsikrings- og pensjonsvilkår
- God opplæring
- Faglig og personlig utvikling
- Kontinuerlig forbedringsfokus (Lean)
Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren ber om å ikke bli oppført på den offentlige søkerlista. Dersom anmodningen ikke tas til følge, vil søker bli informert, jf. offentlighetslovens §25.
Kontaktinformasjon
Mette Iren Tenold
Seksjonsleder
Telefon: +4793007852
Om arbeidsgiver
Sykehuspartner - vi skal utgjøre en forskjell for pasient og sykehus ved å levere bærekraftige, sikre og moderne digitale tjenester.
Sykehuspartner HF leverer tjenester innen IKT, prosjekt, logistikk og HR til alle sykehusene i Helse Sør-Øst og eies av det regionale helseforetaket Helse Sør-Øst.
Sykehuspartner forvalter og drifter et av Nord-Europas største og mest avanserte IKT-miljøer med over 80.000 brukere og ulike sentrale og lokale IKT-løsninger som understøtter et mangfold av arbeidsprosesser i pasientbehandlingen. Helseteknologi er i rivende utvikling og er meget sentralt for en bærekraftig spesialisthelsetjeneste. Sykehuspartners mål er å være en effektiv og brukernær leverandør og være en drivkraft for digital transformasjon.
Sykehuspartner har ca 1800 medarbeidere ansatte på følgende lokasjoner: Oslo/Skøyen, Drammen, Grimstad, Porsgrunn, Fredrikstad, Gjøvik, Hamar, Lillehammer og Tynset.
Sykehuspartner er miljøsertifisert.
Sykehuspartner er opptatt av mangfold, vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av for eksempel alder, kjønn, funksjonsnedsettelse, «hull i CV», nasjonal eller etnisk bakgrunn.